niedziela, 20 września 2015

Bransoletki okrągłe

Bardzo podobały mi się niektóre bransoletki wykonane metodą szydełkowo-koralikową. Niestety nie umiem posługiwać się szydełkiem i nie radziłam sobie z tą techniką.
Poszłam w inną stronę. Zrobiłam bransoletki podobne, wykorzystałam ścieg peyote, wyplotłam rurkę i złączyłam końce.

Pierwsze próby. Wykorzystałam szklane koraliki, które posiadałam już od dawna, niestety nie pamiętam nazwy. Bazę stanowią nieprzeźroczyste kremowe. W jednej dodatkiem jest pierścień z półprzeźroczystych koralików w odcieniu głębokiego fioletu, a w drugiej czarna spiralka przebiegająca przez cała długość bransoletki.




Kolejne powstały z drobnych koralików szklanych zamówionych specjalnie do tego celu.


Jak letnie czerwone wino. Koraliki seed beads ze srebrną linią.


Listki w porannym słońcu. Drobne szklane koraliki ze srebrną linią. Złote i zielone.


Niebo w dzień i w nocy. Drobne szklane koraliki szafirowe ze srebrną linią i czarne lustrzane.


Benzyna. Toho 11/0 metallic nebula.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz